Sunday, February 24, 2013

Pengisian yang Baru

Assalamualaikum dan salam satu dunia...
Apa khabar followers dan teman-teman semua? Diharapkan semua berada dalam sihat sejahtera di samping orang tersayang. Dah lama tak post entry baru kat sini. Al-maklumlah empunya tuan blog ni sibuk je memanjang. Mengalahkan perdana menteri Malaysia plak rasanya. Agaknya blog ni dah bersawang dan berhabuk dah. Hajat dihati nak hilangkan sesawang tu dan sapu habuk-habuk yang melekat kat blog ni. Itu pon kalo ada masa-masa terluang. Errrmmm... kali ni,InsyaAllah saya akan terapkan unsur-unsur Islamik dalam blog ni. Selain medium facebook, boleh juga kita sama-sama berdakwah dalam blog kan. Apa salahnya. Seperti mana yang kita ketahui, nak berdakwah tak semestinya kena tunggu banyak ilmu. Saya akui saya masih merangkak-rangkak dalam mencari jalam Ilahi, jalan yang lurus dan benar. Banyak lagi perkara yang perlu saya pelajari. Jadi, jika ada ilmu berkaitan Islam yang saya ketahui, InsyaAllah saya cuba kongsikan kepada teman-teman sekalian. Sharing is Caring kan. 
Sekian, terima kasih.
Wassalam.

 ***************************

"Dahulukanlah ucapan salam kepada orang lain, hormatilah mereka dan berilah senyuman. Curahkan perhatian. Pasti ada cinta dan sayang buat kita Sebaliknya jangan suka mencari musuh, elakkan bersikap dengki dan benci kepada orang lain. Jika tidak, datang azab dan seksa dalam hidup kita."


No comments:

Post a Comment